Polecane strony
Get Adobe Flash player

Konkurencja dla Lidla i Biedronki?

Wydawać by się mogło, że rynek supermarketów i dyskontów spożywczych jest już bliski nasycenia. Zarówno sieci sklepów Biedronka oraz Lidl z każdym rokiem otwierają nowe placówki. Ekspansja jest wyjątkowo dynamiczna. Jak widać, miejsca na rynku jest jeszcze sporo, bo całkiem niedawno ruszyła nowa sieć dyskontów spożywczych o nazwie Ledi.

Przewodnim mottem nowej sieci jest oferowanie asortymentu z supermarketu w cenach dyskontowych. Ledi fresh&discount (bo tak brzmi pełna nazwa sieci sklepów) jest dzieckiem spółki Eko Holding, spółki, która prowadzi już ponad 300 supermarketów Eko. Spółka chce, aby nowa sieć sklepów wyróżniała się bogatym asortymentem. Tymczasem samym wyglądem sklep przypomina twór będącym czymś pomiędzy Lidlem, a Biedronką.

Czy Ledi ma szansę zaistnieć na Polskim rynku? Według specjalistów m.in. z firmy MarketSide, w Polsce jest jeszcze miejsce na około 2 tysiące sklepów tego typu! Ledi fresh&discount ma szanse zaistnieć dzięki stoisku z wędlinami oraz mięsem, gdzie postawiona została tradycyjna lada. Takie rozwiązanie zdecydowanie odróżnia Ledi od reszty dyskontów, działając moim zdaniem na plus tej sieci (oczywiście pod warunkiem, że oferowane mięso oraz wędliny zawsze będą świeże).

W chwili obecnej uruchomionych jest 16 sklepów Ledi. Sklepy zlokalizowane są głównie na południu oraz zachodzie Polski.

Opublikowal WG w kategorii artykuły dnia 22 października 2013.
Tagi: , , , .
Comments Off

Comments are closed.

Katalog stron WWW

Copyright © 2009-2016 All Rights Reserved PatrzCoJesz.pl
Zapoznaj się z Regulaminem korzystania ze strony

Używamy plików cookies w celach zapewnienia funkcjonalności strony oraz zbierania statystyk odwiedzin wyłącznie na użytek strony PatrzCoJesz.pl. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Powered by Wordpress

kreacja: Robert Dee - tworzenie stron www